Onze architecten

Geo Streefkerk werkt samen met architecten. Architecten horen bij mooi wonen. Soms neemt Geo een architect mee. Als hij u ontzorgt en sleutelklaar bouwt. En soms voert hij alleen uit. Als u zelf de regie voert en uw eigen architect heeft. Maak kennis met enkele architecten waar Geo mee heeft samengewerkt.

Jan Jonkers

Ontwierp de sculptuur voor de woning van Saskia in Zeist. MOOI WONEN Geo Streefkerk bouwde het. Jan heeft jarenlang zijn eigen architectenbureau in Zeist gehad. Daarna is hij Architect-Directeur van Arkelson B.V. in Utrecht geworden. Arkelson ontwierp onder meer het Kantoor van Brunel op Rotterdam Airport en de Groene Oever in Nijmegen. Jan en zijn kantoor vinden Duurzaamheid en Green-Buildings belangrijk en ontwerpen met deze visie gebouw, interieur en omgeving. Jan heeft nog een belangrijke spilfunctie. Bij BNA Branchevereniging Nederlandse Architectenbureaus is hij Voorzitter Kring Centrum.

Neem een kijkje bij Arkelson

Tanya van Leeuwen

Tanya van Leeuwen ontwierp het fraaie interieur voor Saskia in Zeist. Tanya droomde als kleine meid al van witte ruimtes waar blokken in zweefden en heeft inmiddels haar eigen succesvolle studio – hoe toepasselijk - in het hippe designcentrum De Gelderlander – ex-fabriek van de beroemde klassieke designmeubelen- in Culemborg. Kleinschalige architectuur, eenvoud, helderheid en liefde voor ruimte, daar houdt Tanya van. Tanya maakt prachtige interieurontwerpen. Haar motto: “De sleutel tot geweldig design is het vastleggen van de geest van de klant en de essentie van de ruimte”.

Bekijk meer ontwerpen van Tanya van Leeuwen

Joost Marchal

Joost Marchal uit Driebergen-Rijsenburg ontwierp de sculpturen en interieurs voor Barry en de Fam. Van Neerbos en Geo voerde ze uit. Joost heeft sinds 2012 zijn eigen architectenbureau. Joost zoekt graag nieuwe en onontgonnen streken op en dit is terug te vinden in zijn opvallende en onderscheidende ontwerpstijl met natuurlijke materialen zoals hout en roestkleurig staal. Naast enkele zeer fraaie interieur- en gebouwontwerpen is Joost ook bedenker van de r-lock chair en static dynamic stoel. Joost ontwerpt in “contemporary design” en kruipt in de huid van de opdrachtgever. Zijn tip: ga denkbeeldig in het beoogde ontwerp zitten en kijk naar buiten om te ervaren hoe je straks in je aanbouw zit.

Bekijk de eigenzinnige ontwerpen van Joost Marchal